Lumet ovat melkein huvenneet täältä Keski-Suomesta. Vaikka minä viihdyn hyvin noiden käsitöiden parissa, elämään mahtuu muutakin. Olen täällä blogissani kertonut vuosia sitten, että olen näkövammainen.  Vertaistuki ja yhdessä tekeminen on mieltä virkistävää. Varsinkin , kun on muuttanut uudelle paikkakunnalle. Lähtemällä mukaan näkövammaisyhdistyksen toimintaan tutustuu uusiin ihmisiin. 

No, niin minä olen sitten lähtenyt liikkeelle ja mennyt mukaan näkövammaisten toimintaan. Eilen oli kerhomme viimeinen kokoontuminen tälle keväälle.

Kehomme kokoontui tällä kertaa Keuruun kirkkoon.

IMG_20180418_112357.jpg

Kaunis on kirkko sisältä. Kirkko on punatiilinen. Vieressä tien toisella puolella on punainen vanha kirkko, joka on matkailunähtävyys..

IMG_20180418_112532.jpg

Kaunis alttaritaulu.

Vietimme hartaushetken ja nautimme ehtoollisen. Lopuksi nautimme kahvit sakastin puolella.

Tässä kevään ja kesän aikana on retkipäivä, leiripäivä ja tietysti rottinkikurssi.

On kiva odottaa, kun pääsee mukaan toisten joukkoon.

Aurinko paistaa ja lämmittää. Hyvää loppuviikkoa toivottaa Äippä.

Ps. KeuPa voitti mestissarjan ja sit juhlitaan täällä Keuruulla ensi viikolla perjantaina.