Kevättä on menty aika pitkälle, mutta luonto ei ole samassa tahdissa, heräämisvaiheessa.

Huiveja olen neulonut. Niihin jäin koukkuun, näköjään.

Oikea silmä leikattiin Toukokuun alussa ja se onnistui hyvin. Verkkokalvo saatiin laseroitua kiinni

Toipumisen aikana olen neulonut, kun muuta ei oikein ole saanut tehdä.

Maaliskuun%20k%C3%A4sit%C3%B6it%C3%A4%20

Tälläisen kolmiohuivin neuloin Novitan Huurre-langasta, Sävy harmaa/musta. Vyötteessä oli kiva runo. Linnun kysyvä laulu hiljainen värinä. Peitto maan yllä. Kengissä rapsuu. On aika kietoutua. Onneksi Huurre on täällä.

Maaliskuun%20k%C3%A4sit%C3%B6it%C3%A4%20

Novitan lankaa tämäkin, muistaakseni Nostalgia-nimistä. Kiva sävy, kun on tuollainen tumma lila. Aina oikein neuletta.

Vielä yksi huivi.

Maaliskuun%20k%C3%A4sit%C3%B6it%C3%A4%20

Tämä on nyt jälleen Harlekiini-huivi. Se on neulottu Novitan Nalle langasta. Lilasävyinen lanka tämäkin. Nyt olen sitten taas neulonut vauvan nutun, kypärämyssyn ja puikoilla on junasukat.

Täm'n talven aikana on minun lankavarastoni huvennut aika kivasti.

Lopuksi yksi vielä yksi kuva.

Maaliskuun%20k%C3%A4sit%C3%B6it%C3%A4%20

Tässä on kuva kylpyhuoneesta, meidän tulevasta uudesta kodista..Meillä on muutto ensi viikolla. Kovasti täällä on pakattu tavaroita, tosin minä vain katselen ja olen päällysmiehenä. Nuorempi tytär on tosi näppärä pakkaamaan ja on ollut auttamassa miestäni.

Oikein kivaa ja aurinkoista kevättä kaikille ja nautitaan heräävästä kesästä. .Toivottaa Äippä