Hupsista, niin se on vuosi vaihtunut ja talvikin tuli, vaikka jo ehdin ajattella, että onkohan talvi peruttu. Olemme saaneet nauttia talven pakkasista ja auringon paisteesta jo toista viikkoa.

uuden%20vuoden%20p%C3%A4iv%C3%A4%202014%

Pari päivää sitten kuvasin kotimme parvekkeelta tätä talvista kauneutta.

Niin, niihin lapasiin.

uuden%20vuoden%20p%C3%A4iv%C3%A4%202014%

Näitä siililapasia olen neulonut alku vuodesta joitain pareja. Loppu vuodesta niitä tein joululahjaksikin.

Sitten siihen minun hurahdukseen, kirjoneulelapasiin.

uuden%20vuoden%20p%C3%A4iv%C3%A4%202014%

Näitä olen neulonut nyt nämä kaksi paria. Syntymäpäivälahjaksi olen näitä neulonut. Kun tuo näkö on huono, niin kirjoneuleen tekeminen on haasteellinen.juttu. Neuloessani huomasin, että selvät värierot ovat paras tapa selvitä neulomisesta paremmin. Vas.puoleisen lapasten kanssa minulla meni useampi päivä, kun jouduin tuon vaaleanpunaisen kuvion purkamaan useamman kerran. Loppu hyvin kaikki hyvin.

Viime syksynä aloittelimme ystävän kanssa torkkupeiton tekemistä. Valmiiksi se saatiin viikko sitten.

uuden%20vuoden%20p%C3%A4iv%C3%A4%202014%

Tässä tämä valmis peitto nyt sitten on. Isoäidin neliöistä ja neulotuista aina oikein lapuista koottu. Viemme sen ystäväni kanssa  Ev.lut seurakunnan lähetyssihteerille lähetystyön hyväksi.

Nyt vielä tähän loppuu kuva minun lempipaikalta uudenvuodenpäivänä 2014.

uuden%20vuoden%20p%C3%A4iv%C3%A4%202014%

Tänne lempipaikalle teen mieheni kanssa kävelyretkiä aina sillöin tällöin.

Tällä hetkellä neulepuikoilla on bontso ja kirjoneulelapanen.Saa nähdä milloin valmistuu, kun välillä puretaan ja taas neulotaan. No, siinähän se aika menee .

Annetaan auringon paistaa ja nautitaan elämästa.

Toivottelee Äippä