Aurinko paistaa ja katupöly lentää.Tässä eräänä päivänä olin kuulevina joutsenien äänen tuolla ulkona.Tuossa tuumailin, että parvekkeella voisi juoda päiväkahvit, niin lämmin on ulkona.

En ole mikään ahkera kirpputorilla kiertelijä, mutta viime launataina olin vapaaehtoisesti töissä kirpputorilla. Pitihän minun kiertää paikat ja katsoa mitä sieltä löytyi. Löytyihaän sieltä jotain ihan keväistä.

Maaliskuu%202014%20002-normal.jpg

Sieltä löytyi nuo kaksi vihreän väristä tuikkukuppia ja pitkä keltainen kapea pöytäliina. Tuo pieni vihreä mariskooli on tyttären ostama ja myös nuo pienet lasiset astiat keksien ja sulkaankeksien alla. Lankavarastojani siivotessa löysin nuo virkkaamaani pienet värikkäät pyöreät liinat vuoden takaa. Ne sopivat oikein hyvin kahvipöytään koristeeksi.

Minulla oli kilon verran tuota mini-ontelokudetta ja se täytyi virkata loppuun.

Maaliskuu%202014%20005-normal.jpg

Virkkasin kannettavalle tietokoneelle pussukan ja toisen tablet pussukan. Ei kerrota kenellekään, että ne tulee syntymäpäivä lahjaksi mun miehelleni.

Edellisen postauksen bontso langoista jäi lankaa jäljelle niin virkkasin loppulangasta kaulahuivin.

Maaliskuu%202014%20004-normal.jpg

Kevyt kiva huivi pyöräyttää kaulalle, kun lähtee ulos.

Vielä lopuksi tähän loppuun kaksi kukkakuvaa.

Maaliskuu%202014%20001-normal.jpg

Tämä kaunis kukkakimppu on ollut tuossa olohuoneen pöydällä jo reilun viikon kaunistuksena. Serkun perhe kävi kyläsä ja toivat tuon kauniin kimpun.

Minulla kun sattuu olemaan tuo nimipäivä juuri ennen Naistenpäivää. Mieheni toi minulle kimpun vaaleanpunaisia ruusuja.

Maaliskuu%202014%20003-normal.jpg

Näiden ruusujen  myötä toivotan aurinkoista viikkoa kaikille blogi-ystäville