Talvi taisi tulla takaisin, mutta ei se haittaa. Onhan nyt talvikuukausi vielä. Välillä kyllä tuntui siltä, että taitaa kyllä tulla kevät keskelle talvea.

Tänään olin mieheni kanssa näkövammaisten kerhossa. Siellä tutustuttiin eksoottisiin hedelmiin. Ne on minulle eksoottisia.

Sukkia%20ja%20eksoottisia%20hedelmi%C3%A

Siinä on muutama hedelmä. Nämä eivät kuulu meidän jokapäiväiseen ruokavalioon. Saimme kerhosta mukaan muutaman hedelmän. Saimme maistaa niitä ja näihin tykästyimme. Jonkun ruokavalioon ne kuuluu ja toivotavasti myös meidänkin ja lisäksi muutama muukin uusi hedelmä löytäisi tiensä meidän ruokapöytään.

Sitten niihin muihin juttuihin.

Kirjeneulesukkiin olen tykästynyt.

Sukkia%20ja%20eksoottisia%20hedelmi%C3%A

Lankakerän loppuja näihin sukkiin neuloin. Mielestäni näistä tuli kivannäköiset.

Sukkia%20ja%20eksoottisia%20hedelmi%C3%A

Tummasävyisiä lankakeränloppuja löytyi ja ne tarvitsi kaverikseen vaaleampaa väriä. Ostin Nalle turkoosia ja niin minä sain tälläiset hienot sukat neulottua. Kivat sukat ovat,

Sukkia%20ja%20eksoottisia%20hedelmi%C3%A

Kun noita sukkia neuloin, niin sitten tuli mieleeni katsoa pikkulaatikkooni, johon olen kerännyt kerän loppuja. Huomasin, että lankoja on tullut. Ja eikun virkkaamaan isoäidinneliöitä. Näistä tulee joskus torkkupeitto.

Meillä näkövammaisilla on sellainen yhdistys kuin Näkövammaiset Käsityöntekijät ry. Olen sen yhdistyksen jäsen ja tulevana kesänä yhdistys viettää 90 vuotisjuhlia Härmän Kuntokeskuksessa ja samalla myös kesäpäiviä Kesäkuussa. Me saimme haasteen neuloa sinne vauvan sukkia näyttelyyn. Minä ajattelin neuloa sinne myös vauvan sukkia..

Sukkia%20ja%20eksoottisia%20hedelmi%C3%A

Neuloin yhdet pienet sukat malliksi. Ajattelin lähteä tästä suunnittelemaan vauvan sukkaa sinne näyttelyyn. Kesäpäivien jälkeen sukat lahjoitetaan tänä vuonna syntyville vauvoille Näkövammaisten Käsityöntekijöiden toimersta.

Tähän loppuun yksi ihana kuva.

Sukkia%20ja%20eksoottisia%20hedelmi%C3%A

Tässä on tyttäreni ihana pieni Marilyn kissa. Kissa on syntynyt viime kesänä. Leikkisä ja virkeä kissa. On muutaman kerran yrittänyt leikkiä villalangan kanssa, kun olen neulonut villasukkaa.

Hyvää loppukuuta kaikille ja hyvää hiihtolomaa niille, jotka sitä viettävät. Terveisin Äippä