Pääsiäisen iloon. Jeesus on ylösnoussut ja voittanut kuoleman vallan. Hän elää tänään ! Pitkänperjantain  tapahtumista on siirrytty suureen ilojuhlaan Pääsiäiseen.

20.4.2014%20002-normal.jpg

Meidän pääsiäiskoristelut ovat minimaalliset. Narssissi kuuluu pääsiäiseen, samoin pääsiäissuklaat. Meidän pääsiäinen on mennyt kotona. Pitkänäperjantaina olimme seuraamassa Via Dolorosa- kärsimysnäytlmää..Minä olin katselemasa ja mieheni oli näytelmässä mukana.

20.4.2014%20008-normal.jpg

Meidän parveke sai kesä asun menneellä viikolla. Tuo tuulimylly on tyttäreni tekemä syntymäpäivälahja minulle viime kesänä. Nyt se joutuu olemaan parvekeella, kunnes taas löytää uuden paikan rivitalon pihamaalta.

Sen verran minulla on tuo näkö huono, että tänään vasta huomasin, että naapuritontilla on lasten leikkipaikka.

20.4.2014%20007-normal.jpg

Sitten, kun koivu saa lehdet niin puisto jää piiloon.

20.4.2014%20001-normal.jpg

Siinä on nyt useampi puuvillapipo valmiina. Niitä olen neulonut tuleviin myyjäisiin.

Kevät on saapunut. Toivotan kaikille blogi-ystäville Siunattua ja Hyvä Pääsiäisen aikaa Äippä