Marjut Simppelit silmukat blogista haastoi minut viisi kuva arjestani. Otin haasteen vastaan. Jokaisena viitenä päivänä minä taas vuorostani haastan jonkun blogiystävän tähän haasteeseen Tänään haastan mukaan Piironki blogin pitäjän haasteseen.. Haasteeeen osallistuminen on  vapaaehtoisdsta ja siiihen ei ole pakko osallistua.

Tämän päivän kuva liittyy minun arkeeni vahvasti.

14.4.2014%20010-normal.jpg

Raamattu ja rukous sekä usko Jumalaan ja Jeesukseen Kkristukseen.on minun elämäni pohja ja  antaa joka päivä uutta voimaa elää kristittynä tässä maailmassa.

Seurakunta ja uskovien yhteys ovat osa elämääni Tänään sain olla rukoilemassa yhdessä uskovien ystävien kanssa Wycliffen raamatunkäännöstyön rukouspiirissä , joka on yhteiskristillinen..Kerran kuussa kokoonnumme rukoilemaan suomalaisten raamatunkäännöstyötä tekevien puolesta. He tekevät tärkeää työtä, koska maailmassa on vielä yli 2000 kansaa tai heimoa, joilla ei ole Raamattua omalla äidinkielellään. Seurakunnassani olen monessa muussakin työmuodossa aktiivisesti mukana. Olen löytänyt oman laikkani tehdä palvelutehtävää.

Seurakunnan vapaaehtoistyön lisäksi teen myös muutakin vapaaehtoistyötä mm. kuulovammaisten parissa ja näkävammisten parissa .Nämä kaikki antavat sisältöä minun elämääni.

Olimme mieheni kanssa kävelylenkillä ja matkan varrelta otimme mm. seuraavanlaisen kuvan.

14.4.2014%20005-normal.jpg 

Tätä kohtaa tulemme seuraamaan mielenkiinnolla tulevan vuoden aikana. Puita on jo kaadettu 

Toivotan kaikille blogi-ystäville Hyvää ja Siunattua Pääsiäisviikkoa. Äippä