Olen koko ajan tehnyt eilaisia käsitöitä, niitä samoja kuin ennenkin, mutta vuorotellen. Nämä kaikki seuraavat matot on virkattu Mini-ontelokuteesta. Ajattelin, että pläytän kaikki kerralla tänne postaukseen., kuten laitoin tuon edellisenkin enkeli pläjäyksen.

Yksi tuttava  halusi, että virkkaisin hänelle harmaan WC-maton. No, sitten tien päälle ja auton nokka kohti Kauhavan Kangas-Aittaa ostamaan Mini-ontelokudetta. No, enhän minä yhtä vyyhtiä voinut ostaa kolma eri väristä harmaata.

Vaalean harmaasta kuteesta virkkasin Tähti-maton tuttavalle.

 

Harmaita%20mattoja%20ja%20enkeleit%C3%A4.Tumman harmaasta kuteesta virkkasin Juhannusruusumaton. Siitä tuli ihan kivannäköinen.

Harmaita%20mattoja%20ja%20enkeleit%C3%A4

 

Kun oli virkannut kaksi harmaata mattoa päätin virkata uudella mallilla lisää ja saada kuteet virkatuksi matoiksi. Löysin Ratas-maton ohjeen. Virkattuani maton ihastuin malliin..

 

Harmaita%20mattoja%20ja%20enkeleit%C3%A4.

 

Kun tuota harmaata tuli ostettua, niin virkkasin lopuista Harmaita%20mattoja%20ja%20enkeleit%C3%A4kuteista vielä yhden Ratas-maton.

KUN VAUHTIIN PÄÄSEE NIIN LISÄÄ, LISÄÄ.

Kaapista löysin yhden vyyhdin vaalean ruskea kudetta . Siitä virkkasin Tähti-maton.

yksi%20enkeli%20ja%20kaksi%20mattoa%2017

Kaapin kätköistä löysin, myös vitivalkoista kudetta ja virkkasin tälläissen Pienen Paula.maton.

yksi%20enkeli%20ja%20kaksi%20mattoa%2017

Kiitos kommenteista ,joita olen tässä aielmmin saanut tuonne edellisiin postauksiin. Huomaan, että ette te ole minua unohtaneeet, vaikka olen taukoa pitänytkin. Kiitos teille siitä hyvät blogi-ystävät.