Huh, Marraskuu on jo kohta puolessa välissä ja huomenna vietetään Isänpäivää. Olen yrittänyt siirtää uusia kuvia tänne blogin kuvatiedostoon, mutta en ole onnistunut..
Ajattelin, että palaan kesään ja näytän kuvia minun käsitöistäni, joita olen tehnyt kesällä.

Ontelokuteesta olen virkannut .




Kolme Juhannusruusu mattoa virkkasin Lilli-ontelokuteeesta. Tuolla viimeinen matto on virkattu pellavanarusta ja se on ollut terassilla jo kaksi kesää.


Tämä pyöreä on matto virkattu vaaleanpunaisesta matonkuteesta. Maton nimeä en muista.
Tästä matosta tykkään hirveästi.

Lokakuu
Tässä kaksi koria, toinen on virkattu matonkuteesta (vaaleanpunainen) ja toinen valkoinen Lilli-ontelokuteesta. Yksinkertainen on kaunista. Valkoinen kude oli jo niin vähissä niin korista tuli tuollainen söpön yksinkertainen, itse tykkään tästä. 



Tässä on kaksi pitsireunaista koria.



Nämä korit on samaa, kuin edelliset.


Nämä korit on sitten virkattu Luonnonvalkoisesta Lilli-ontelokuteesta. Nämä korit sopivat myös hyvin joulunaikaiseen käyttöön sisistuksessa.



Pehmeämmästä korimateriaalista sitten vähän kovempaan materiaaliin.. Tässä on kaksi koria hopea/musta synteettisestä nauhasta tehtynä.

Nämä kuvat olen jo aiemmin siirtänyt tuonne kuvatiedostoon. Jos en saa siirrettyä kuvia jatkossa niin saattaa olla vaihto tuonne Bloggerin puolelle.
En ole mikään tekniikan, niin sen tiedä missä on vika kun kuvat eivät siiry niin kuin ennen.

Hyvää viikonloppua ja Isänpäivää kaikille blogi-ystäville.